Gwarancja

Pamiętaj, gwarancja na naprawiany sprzęt jest istotną częścią usługi. Większość nieprofesjonalnych firm świadczących usługi z zakresu serwisu urządzeń AGD udziela gwarancji obejmującej okres od kilku dni do dwóch tygodni, co jest w praktyce równoznaczne z jej brakiem. Dzieje się tak, ponieważ niektórzy mogą próbować w ten sposób uniknąć odpowiedzialności za niefachowe działanie, lub montują używane części zamienne. Dzwoniąc do konkurencyjnych serwisów zapytaj o gwarancję żeby uniknąć niemiłych niespodzianek. 

Na usługi świadczone przez nasz serwis udzielamy pół roku gwarancji*, dzięki czemu możesz mieć pewność że usługę wykonamy z największą starannością i dbałością o szczegóły, używając tylko i wyłącznie nowych części zamiennych.

*Gwarancja na naprawę dotyczy tylko i wyłącznie urządzeń użytkowanych prywatnie w warunkach domowych. Naprawa urządzeń użytkowanych w warunkach przemysłowych czy gastronomicznych ( np. w barach, restauracjach, hotelach, pralniach, szkołach, żłobkach, przedszkolach, kawiarniach itp.) nie jest objęta gwarancją ze względu na szczególnie trudne warunki pracy urządzeń w takich miejscach i występowanie zbyt wielu czynników zakłócających prawidłową pracę takiego urządzenia, na które to czynniki osoba przeprowadzająca naprawę nie może mieć wpływu. Gwarancja nie obejmuje naprawy urządzeń chłodniczych, chyba że serwisant stwierdzi, że na daną usługę jest w stanie udzielić gwarancji.